rusztowanie modulowe

rusztowanie modulowe

Pochodzą one ze szkoły do ??domu zmęczony i często są sfrustrowani dnia szkolnego. Wiele dzieci biorą udział w innych działaniach, które są równie ważne dla ich społecznego i emocjonalnego dobrego samopoczucia, a zbyt dużo pracy domowej (praca domowa bez rzeczywistej potrzeby) może zabrać od tych innych działań.

Kolejnym celem pracy domowej, która jest często wymieniana jest zacząć budować odpowiedzialność. Jednak jest to naprawdę nasza rola, jako wychowawcy, aby to zrobić poprzez pracę domową? Czy nie ma innych sposobów, możemy budować tę cechę w naszych studentów? Mimo to, wierzę, niewielką ilość (10-15 minut) znaczących praktyce niektóre wieczory to dobra rzecz, ale praca domowa powinna wymagać od studentów, aby być aktywnymi twórcy znaczenie, a jeśli praca nie nadaje się do tego, don ‚t dać.

3. Czy nie jest krytyczna dla klas zadanie domowe?

Nr zadania mogą być stosowane w klasach w pełnym znakiem dla próby, ale rzeczywiste klas powinny pochodzić z wyników ucznia w klasie. Wiem, że nie chciałby być oceniany za każdym razem, gdy coś praktykowane, a badania pokazują, może to potrwać do 28, ekspozycje wobec nowej koncepcji dla studentów, aby utrwalić materiał. Mam „mark” pracy domowej, ale „klas” pochodzą z obu obserwacji subiektywnych i obiektywnych i formalnych ocen w klasie. Być może prace domowe powinny być dzielone dalej w klasie, a nie oceniany przez nauczyciela z niewiele ma dyskusji wśród uczniów.

rusztowanie modulowe

4. Jeżeli jesteśmy podnoszenia standardów, nie znaczy, że uczniowie będą musieli pracować ciężej?

Tak, ale tak powinno wychowawcy. To nie oznacza więcej pracy domowej – jest równa innowacyjnych sposobów dostarczania treści, zrozumienie w jaki sposób dzieci uczą się najlepiej, trzymając uczniów odpowiedzialności za ich postępy w szkole, i jest pewien, że uczą się w znaczący sposób, które pozwalają uczniom na wykonywanie połączeń i rusztowania na wcześniej odbyło się wiedzą , W żadnym wypadku nie przełoży zmuszając studentów wykonać więcej pracy w domu.W przeciwieństwie do ich dzień powinien być tak wypełnione znaczących doświadczeń w uczeniu się, że ich czas w domu najlepiej pozostawić do indywidualnych poszukiwań i działań prorodzinny.

Wcześniej pojęcia o tym, co jest zadanie domowe, powinno być, a celem zawsze będzie trudnym tematem. Nauczyciele mogą wiele zrobić ze zmianą postaw, jeśli głęboko zastanowić się, jak możemy wykorz ystać domową, skutki, jakie posiada w naszych uczniów i ich rodzin, a jeśli zadanie domowe nadaje się do głębszego zrozumienia tematu.

– autor artykułu